فوتبال / اتومبیل/ سرگرمی
Farshid sport

برای مشاهده اخبار اینجا کلیک کنید


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, توسط فرشید میرزایی

جایزه توپ طلای امسال در روز 13 ژانویه سال 2014 به دست برنده اش خواهد رسید

سایت گل- امروز ساعت 16.30 به وقت تهران مقامات فیفا و نشریه فرانس فوتبال از طریق وب سایت های رسمی شان نام سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2013 را اعلام خواهند کرد. جایزه ای که شاید امسال بیش از هرسال دیگری اهدای آن به جنجال کشیده شده و در روز 13 ژانویه سال 2014 به دست برنده اش خواهد رسید

شش نامزد از بایرن، 4 نامزد از بارسا و 2نامزد از رئال

روز 29 اکتبر بود که نام 23 نامزد دریافت این جایزه اعلام شد که 6 بازیکن از بایرن: نویر، لام، روبن، ریبری، شواین اشتایگر و توماس مولر، 4 بازیکن از بارسا: مسی، چابی، اینیستا و نیمار و 2 بازیکن از رئال مادریددر این لیست دیده می شدند.

دیگر چهره های مطرح این لیست بازیکنانی از جمله یایاتوره ، زلاتان ایبراهیموویچ ، مسعوت اوزیل و فالکائو بودند وبعد از اعلام این لیست 23 نفره رای گیری آغاز شد و بعد از اتمام مهلت آن، این زمان مجددا تمدید شد. تمام شواهد وقراین حکایت از آن دارد که مسی، ریبری و رونالدو سه نامزد نهایی دریافت این جایزه خواهند بود. درشرایطی که بلاتر چندی پیش اعلام کرده بود که امسال برای توپ طلا شاهد حضور 5 نامزد نهایی خواهیم بود ولی بعد مشخص شد که امروز نام 3 نامزد معرفی می شود.

در روز 13 ژانویه علاوه بر اهدای توپ طلا، جایزه بهترین سرمربی دنیا در رشته فوتبال زنان و فوتبال مردان اهدا می شود و جایزه پوشکاش به زننده بهترین گل اهدا می شود. جوایز فوتبال فیرپلی و برترین ریاست هم به برترین ها داده می شود و نام یازده بازیکن منتخب فیفا در سال 2013 نیز اعلام می شود.

نام 23 نامزد توپ طلا بدین ترتیب هستند

نویر، لام، روبن، ریبری، شواین اشتایگر و توماس مولر (از بایرن)

مسی، چابی، اینیستا و نیمار( از بارسا)، زلاتان، تیاگو سیلوا و کاوانی (از پاری سن ژرمن)، رونالدو و بیل (از رئال مادرید)، یایا توره (منچسترسیتی)، رادامل فالکائو (موناکو)، مسعوت اوزیل (آرسنال)،ادن آزار (چلسی)، روبین فان پرسی (یونایتد)، لوئیس سوارس (لیورپول)، لواندوفسکی (دورتموند)، آندره آ پیرلو (یووه)

نام 10 نامزد کسب جایزه بهترین سرمربی سال

کارلو آنچلوتی (رئال مادرید)، بنیتس (ناپولی)، کنته( یووه)، بیسنته دل بوسکه (اسپانیا)، فرگوسن (سرمربی اسبق یونایتد)، یوپ هاینکس (سرمربی اسبق بایرن)،یورگن کلوپ (دورتموند)، مورینیو (چلسی)، اسکولاری (تیم ملی برزیل)، ونگر (آرسنال)

                                           

    

    
 

         


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 آبان 1392برچسب:, توسط فرشید میرزایی
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 آذر 1392برچسب:, توسط فرشید میرزایی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط فرشید میرزایی

صفحه قبل 1 صفحه بعد